marți, 4 septembrie 2007

Clasa mea


Acum am clasa a IV-a. Peste un an o iau din nou de la capăt cu a opta serie din cariera mea. Îmi va fi destul de greu cu următoarea serie, întrucât copiii de astăzi ajung în clasa I cu puţine deprinderi formate. Nu dau vina pe doamnele educatoare. Înţeleg cât de greu le este şi lor.

Cu actuala serie am realizat parteneriate deosebite, excursii şi serbări de care suntem foarte mândri. Suntem o echipă buna :)

Am pus o poză cu clasa mea mai jos ca să vedeţi ce frumoşi şi studioşi sunt :) A doua poză este de la 1 Iunie când elevii mei s-au sărbătorit cu elevii doamnelor înv. Elena Bucur (Şcoala "George Călinescu"), Mioriţa Scutaru şi Daniela Diaconu de la Şcoala Nr. 5, Buhuşi, jud. Bacău, în cadrul unui parteneriat educaţional.

Sunt mândră de ei. Sper că vor reuşi mai departe şi că vor continua cu aceeaşi dorinţă de a învăţa.


Niciun comentariu: