marți, 4 septembrie 2007

Argument

Acesta este termenul care desemnează motivaţia realizării unui anume proiect. Pentru mine acest blog este un proiect pe care îl voi întreprinde pe termen lung :)

Am decis să încep un blog pentru că mi se pare că oamenii nu conştientizează câtă muncă stă în spatele unei meserii destul de simple la prima vedere, cea de dascăl.

Dar să mă prezint: mă numesc Elena Pop şi sunt învăţătoare la Şcoala "George Călinescu" din Oneşti, jud. Bacău. Oraş mic, într-adevăr, dar cu potenţial ;) Am 29 de ani de carieră în învăţământ şi chiar dacă multă lume la vârsta mea nu mai este interesată de evoluţie profesională eu simt că acum este momentul meu. Lucrez în colaborare cu Centrul de Experienţe Pedagogice şi Culturale, alături de prof. drd. Gabriela Gîrmacea cu care am iniţiat nişte proiecte.

Pe lângă aceste proiecte despre care veţi afla de pe blog, mi-am mai propus să vă prezint:
  • aspecte de la parteneriatele pe care le realizez cu şcoli din toată ţara;
  • compuneri, poezii, desene ale copiilor;
  • informaţii despre concursuri şcolare, simpozioane, schimburi de experienţă;
  • etc.
Acestea fiind zise, vă doresc lectură plăcută şi sper să lăsaţi comentarii :)

3 comentarii:

Unknown spunea...

Elena, sincer te felicit din toata inima pentru multitudinea si varietatea activitatilor tale !

Diana Lepsa spunea...

A-ti fost o invatatoare minunata iar clasa a V|-a D va multumeste pentru tot ceea ce neati invatat dealungul anilor...chiar daca in clasa a |V-a am venit la dumneavoastra sa stiti ca a fost un lucru deosebit....CU DRAGOSTE SI RESPECT O ELEVA DE-A DUMNEAVOASTRA :)

Diana Lepsa spunea...

A-ti fost si inca sunteti o invatatoare de excepie..pacat ca nu am putut veni si eu aici din clasele in care colegii mei v-au prins...Sincer foarte pacat...Experientele cu dumneavoastra au fost minunate si nu vor fi uitate nici odata...CU DRAGOSTE SI RESPECT O FOASTA ELEVA DE-A DUMNEAVOASTRA...:)