SECŢIUNILE SESIUNII DE COMUNICĂRI
INTERJUDEŢENE
NIVEL DE DESFĂŞURARE: C.A.E.R.,
pagina 6, poziţia 146
SECŢIUNEA
I (pentru cadre didactice)
1. Tehnici de lectură şi de scriere creativă care
contribuie la dezvoltarea competenţelor de comprehensiune şi interpretare ale
elevilor
2. Prezentări
PowerPoint: Creativitatea cadrului
didactic manifestată prin elaborarea de lecţii interactive
3. Strategii
de evaluare a lecturii (fişe lectură, jurnal de lectură, recenzii)
Profesori
coordonatori/moderatori: Buţă Dorica, Biciuşcă Mihaela, Pavăl Monalisa, Hahuie
Monalisa, Bodea Natalia, Zaharia Maria, Tudoreanu Lăcrimioara.
SECŢIUNEA
II ( pentru elevii din clasele I - VIII
1. Scriere
creativă – temă la alegere în limba română şi limba franceză/engleză (compuneri/ poezii clasele III -VIII, poezii clasele I- II)
2. Concurs
de benzi desenate
Indicatori de evaluare pentru
creaţiile literare şi creaţiile plastice înscrise: alegerea unui titlu sugestiv, respectarea convenţiilor
tipului de text cerut (introducere, cuprins, încheiere), aşezarea în pagină,
folosirea corectă a normelor ortografice şi de punctuaţie, claritatea textului,
aspectul scrisului. Benzile desenate
se vor realiza pe foi A4, cu minim 6 casete, minim două personaje, desen alb negru sau color. Tema
de lucru este liberă, juriul apreciind atât originalitatea desenului, cât şi a
scenariului. Se vor acorda
premiile I, II, III şi MENŢIUNE pentru secţiunea II.
Notă: un cadru didactic poate participa cu maxim 3
compuneri/poezii create de elevi; eticheta care să cuprindă numele elevului,
localitatea, judeţul, clasa, îndrumătorul este obligatorie.
Profesori coordonatori/evaluatori: Bratu Teodora,
Tufă Nadia, Cimpoeşu Gabriela, Tudureanu Doiniţa, Ursu Elena, Spătaru Emilia,
Bodea Natalia, Ciopraga Rodica.
Regulament de participare, cerinţe de
redactare
Referatele ce urmează a fi publicate în revista cu
ISSN trebuie să aibă originalitate, noutate şi aplicabilitate practică în activitatea.
Înscrierile
se vor realiza în perioada 22.04.2013 – 20.05.2013 pe e-mail elenapop_03@yahoo.com Până pe data de 26.05.2013 aşteptăm de la dvs. chitanţa scanată şi referatul
în format electronic. În funcţie de
numărul participanţilor vom stabili data desfăşurării sesiunii de comunicări,
în perioada 5.06.2013 – 9.06.2013, pentru cei care sunt din zona oraşului. Pentru
susţinerea lucrării se pot folosi materiale demonstrative: portofolii, imagini,
proiecte, prezentări PowerPoint, organizatorul punând la dispoziţia
participanţilor calculator şi video proiector. Se acordă pentru prezentarea
rezumatului lucrării maxim de 5 minute.
Tehnoredactarea lucrărilor (referate,
compuneri, poezii) în Microsoft Word 2003. Titlul va fi scris cu majuscule (Times
New Roman, caracter 14, Bold, centrat). La 2 rânduri se va scrie autorul şi
instituţia (Times New Roman, 12). Textul lucrării va fi scris cu Times New Roman, 12, aliniat „stânga-dreapta”. Bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine
alfabetică. Lucrarea cadrelor
didactice va avea minim 2 pagini şi maxim 4 pagini şi va fi scrisă cu semnele
diacritice. Benzile desenate se trimit într-un
plic pe adresa şcolii, urmând a fi scanate de organizatori.
Compunerile/poeziile să nu depăşească o pagină.
Prezentările PowerPoint
trebuie să conţină minim 15 diapozitive şi să nu depăşească 10 Mb. Materialele
expediate nu sunt returnabile. O lucrare poate avea cel mult doi autori (în
cazul în care sunt soţ şi soţie, plăteşte doar o persoană)
Cadrele didactice vor primi
diploma pentru referatul prezentat şi revista prin colet poştal. Vă rugăm să
scrieţi pe email adresa dumneavoastră ca să ştim unde trimitem coletul.
Cadrele didactice din zona Oneşti se pot înscrie direct la şcoală.
Taxa de participare: 25 lei (cadru didactic, elevii nu plătesc decât dacă
doresc să cumpere revista; preţul revistei îl vom comunica ulterior).
Se
achită prin mandat poştal pe numele doamnei învăţătoare TOMA VIORICA,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „GEORGE CĂLINESCU” ONEŞTI, STR. ARMONIEI NR. 4, COD 601136 (cadrele didactice din zona oraşului pot
aduce taxa de participare direct la şcoală).
Taxa va acoperi cheltuielile
pentru realizarea revistei, a diplomei şi expedierea prin poştă a coletului.
Expedierea coletului:
30.06.2013 – 10.07.2013
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu