duminică, 28 octombrie 2007

PROGRAM DE PARTENERIAT EDUCAŢIONAL CU ŞCOALA NR.5 BUHUŞI


UŞI DESCHISE - COPACUL PRIETENIEI

PERIOADA PROPUSĂ PENTRU DESFĂŞURARE: iunie 2007-mai 2008

LOCUL DE DESFĂŞURARE: Oneşti şi Buhuşi

GRUPUL ŢINTĂ VIZAT DE PROIECT: elevi ai claselor I-IV din şcolile implicate în proiect

CADRE DIDACTICE IMPLICATE:

Scutaru Mioriţa - Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 5 Buhuşi, jud. Bacău

Diaconu Daniela - Şcoala cu clasle I-VIII Nr. 5 Buhuşi, jud. Bacău

Pop Elena - Şcoala "George Călinescu" Oneşti, jud. Bacău

Bucur Elena - Şcoala "George Călinescu" Oneşti, jud. Bacău
SCOPUL PARTENERIATULUI

Promovarea drepturilor copilului prin implicarea activă a celor două unităţi şcolare şi a factorilor sociali.

OBIECTIV GENERAL:

Cultivarea curajului de a răspunde pentru propriile fapte, de a acţiona conştient faţă de drepturile pe care le au copiii

OBIECTIVE SPECIFICE:

iniţierea copiilor într-un comportament conştient, responsabil, compatibili de înţelegere, toleranţi;

prevenirea conflictelor care apar, ca urmare a diferenţelor dintre persoane (culoare, religie, sex, mediul de viaţă etc.);

găsirea unor soluţii de valorificare a drepturilor copiilor în relaţia cu cei din jur.

ARGUMENT

Prezentul proiect este o bună modalitate de antrenare şi verificare a copiilor şi cadrelor didactice în vederea muncii în echipă. Diversitatea condiţiilor de lucru, experienţa fiecărui cadru didactic participant, participarea copiilor din zone diferite, ajută la dezvoltarea adaptabilităţii comportamentului comunicativ al copiilor şi cadrelor didactice.
În acest scop avem în vedere iniţierea şi desfăşurarea unor acţiuni concrete: jocuri de rol, studii de caz, jocuri în aer liber, drumeţii, activităţi artistico-plastice, expoziţii, activităţi la care vor fi invitaţi părinţii, cadre didactice, reprezentanţi ai Primăriei.
Vrem să contribuim la dezvoltarea integrală a copiilor noştri, la formarea lor intelectuală, morală, la călirea caracterului lor. Dorim să insuflăm copiilor datoria faţă de sine şi de semeni, omenia învăţându-se prin fapte bune, prin solidaritate umană, prin acţiuni comunitare.
Fiecare copil trebuie să cunoască drepturile sale şi să devină un apărător al lor.
Cadrele didactice vor veghea la formarea unui climat de prietenie, încredere reciprocă şi exprimare liberă, de formare a calităţilor, talentelor copiilor.

Niciun comentariu: